Archive for Març, 2020

CARTA ADREÇADA A LES FAMÍLIES EN RELACIÓ AMB EL COVID-19

Diumenge, Març 22nd, 2020

Benvolgudes famílies,

Els actuals avenços tecnològics i en la mobilitat fan que el món es mostri cada vegada més petit. Coneixent aquest fet, no ens hauria d’agafar per sorpresa que un virus que comença a propagar-se a més de 9000 km de distància el tinguem en poques setmanes a casa nostra i trenqui el ritme normal de les nostres vides. El Coronavirus ha generat una situació sense precedents a la qual hem d’adaptar-nos i fer-hi front entre tots, també des de les nostres escoles.

Des de la CCAPAC, sensibilitzats pel que aquesta pandèmia mundial significa, volem demanar a les famílies la màxima col·laboració amb les autoritats del nostre país, que estan vetllant per la nostra salut i la dels nostres fills i filles. Des del Govern de la Generalitat se’ns ha demanat confinament i el Departament d’Ensenyament ha enviat a casa els nostres fills i filles per evitar la propagació del virus. No és una broma pesada, és una realitat mai desitjada. Siguem solidaris i lluitem contra la transmissió del Covid 19 i, com a Comunitat Educativa que som, aprofitem per aprendre que la sanitat i l’educació són béns comuns que necessiten la implicació de tothom.

Volem adreçar paraules d’agraïment a les persones del sector sanitari que lluiten a primera línia contra el virus; estem segurs que en tenim molts i moltes entre vosaltres. En nom de les nostres famílies, “moltíssimes gràcies” per la feina que feu. Rebeu el nostre escalf.

No oblidem els malalts i les persones que no han pogut superar la malaltia i acompanyem les seves famílies en el dol i la pregària compartida. Preguem perquè això acabi ràpidament i amb les mínimes conseqüències.

Estem segurs que les setmanes vinents no seran fàcils i que molts dubtes sobre l’escola vindran al vostre cap, però pensem que ara el més important és la salut de tothom. Estem segurs que des dels Equips Directius dels nostres centres ens aniran informant de tot en funció dels esdeveniments. Aquest serà, sens dubte, un bon ús de les noves tecnologies. No patiu, confieu que tothom vetllarà pel bé dels altres. Ha de ser així entre nosaltres.

Ànims, perquè junts som la força de les famílies de l’Escola Cristiana de Catalunya.

Rebeu una abraçada,

Albert Alegre