DOGC 8410

RESOLUCIÓ EDU/1396/2021, de 6 de maig, per la qual s’obre convocatòria del segon bloc del procediment d’avaluació i acreditació de les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació per als anys 2020 i 2021, i de modificació de la Resolució EDU/68/2021, de 14 de gener, per la qual s’obre convocatòria del procediment d’avaluació i acreditació de les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació per als anys 2020 i 2021 i se n’estableixen les bases.

DOGC 8410

RESOLUCIÓ EDU/1384/2021, de 3 de maig, per la qual s’autoritzen cicles de formació professional inicial a diversos centres educatius privats.

BOE 115

Resolución de 7 de mayo de 2021, de la Secretaría General Técnica, por la que se publica el Convenio de subvención nominativa con la Fundación Yehudi Menuhin España, para la integración educativa y cultural de niños y jóvenes en situaciones desfavorables a través de actividades artísticas.