DOGC 8399

RESOLUCIÓ per la qual es dona publicitat de l’inici de la impartició del curs de formació específic per a l’accés als cicles de grau mitjà dels ensenyaments de formació professional al centre educatiu privat Escola Pia-Luz Casanova, de Barcelona.

DOGC 8399

RESOLUCIÓ per la qual es dona publicitat de l’inici de la impartició del curs de formació específic per a l’accés als cicles de grau mitjà dels ensenyaments de formació professional al centre educatiu privat Escola Pia Sant Antoni, de Barcelona.

DOGC 8399

ORDRE TSF/86/2021, de 27 d’abril, per la qual s’aproven les bases reguladores dels programes mixtos d’orientació i formació professional per a l’ocupació per a persones treballadores afectades per un expedient de regulació temporal d’ocupació com a conseqüència de la crisi derivada de la COVID-19, que promou el Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.