DOGC 7900

ORDRE ARP/120/2019, de 17 de juny, de modificació de l’Ordre ARP/229/2017, de 9 d’octubre, per la qual s’aproven les bases reguladores de l’ajut per a la promoció i el subministrament de fruites i hortalisses i de l’ajut destinat al subministrament de llet i productes lactis a l’alumnat de centres educatius dins el marc dels Programes Escolars, es regula el procediment de participació dels centres educatius en els esmentats programes i es regula el procediment de selecció del proveïdor per cada programa.

DOGC 7900

RESOLUCIÓ per la qual es fa públic l’Acord del Consell de Direcció del Consorci d’Educació de Barcelona, de 15 de maig de 2019, pel qual s’aprova la convocatòria per a l’atorgament d’ajuts individuals de menjador adreçats a l’alumnat d’ensenyaments obligatoris i de segon cicle d’educació infantil de centres educatius sufragats amb fons públics de la ciutat de Barcelona, per al curs escolar 2019-2020 (ref. BDNS 461803).

DOGC 7900

RESOLUCIÓ EXI/1618/2019, de 13 de juny, per la qual s’aproven les bases reguladores de les subvencions per a la realització de programes concertats de cooperació al desenvolupament i programes concertats d’educació per al desenvolupament des de l’enfocament de gènere i basat en drets humans.