Una pel·lícula per VEURE
El niño que domó el viento. REGNE UNIT (2019)

És una pel·lícula molt bonica que explica la història d’un nen Malawi: William KamKwamba de 13 anys que va aconseguir portar aigua potable al seu poble per primera vegada. Ho fa construint un aerogenerador i una bomba d’aigua amb la única ajuda del seu enginy, perseverança i uns quants amics que creuen en ell. És una història apta per a tots els públics que ens ensenya sobre els processos de canvi i innovació, i de tot allò que podem aprendre dels mateixos.