Créixer en la fe
"Truqueu, i Déu us obrirà"
Gestionar la frustració

De l’evangeli segons St. Mateu 7, 7 – 12

»Demaneu, i Déu us donarà; cerqueu, i trobareu; truqueu, i Déu us obrirà; perquè el qui demana, rep; el qui cerca, troba, i a qui truca, li obren. ¿Qui de vosaltres, si el seu fill li demana pa, li donarà una pedra? O bé, si li demana peix, li donarà una serp? Així, doncs, si vosaltres, que sou dolents, sabeu donar coses bones als vostres fills, molt més el vostre Pare del cel donarà coses bones als qui les hi demanen.

»Feu als altres tot allò que voleu que ells us facin; aquest és el resum de la Llei i els Profetes.

Què ens frustra, com a pares, mares, educadors... a la nostra vida?

De quina manera ajudem els nostres fills i filles a superar les seves frustracions?

De quina manera busquem l’equilibri entre el donar i l’exigir amb els nostres fills i filles?