Una pel·lícula per VEURE
Atrapat en el temps

Atrapat en el temps (títol original en anglès, Groundhog Day) és una comèdia romàntica que evoca el mite de Sísif. Va ser dirigida per Harold Ramis i està protagonitzada per Bill Murray i Andie Macdowell. La pel·lícula es va estrenar el 1993 als cinemes i en català, a TV3, el 1996.

Atrapat en el temps és una pel·lícula que narra la història d’un meteoròleg frustrat i arrogant, Bill Murray, que visita un petit poble de Pennsilvània per retransmetre el comportament d’una marmota. Després que una tempesta de neu l’obligui a dormir al poble, l’endemà al matí quan es desperta, incomprensiblement, torna a ser 2 de febrer. El mateix dia es repeteix indefinidament.