Una pel·lícula per VEURE
A LA RECERCA D'EN FORRESTER, 2000, dir. Gus Van Sant

Jamal és un jove prometedor que viu en el Bronx entre partits de bàsquet i obres literàries. La seva vida fa un tomb, quan de resultes d'una aposta, entra al pis de William Forrester, autor de la novel·la del segle Avalon Landing coronat amb el Premi Pulitzer. L'escriptor ha deixat d'escriure, després d'aquesta primera novel·la. A partir d'allà, una verdadera relació d'amistat lligarà Jamal i William, que ajudarà el jove Jamal a afinar la seva escriptura, i aquest últim retornarà el gust de la vida a William, que s'havia tornat molt solitari amb el pas dels anys.