És bo SABER-HO
Valors que cal "rescatar"

Alguns dels valors clàssics, de la societat dels nostres pares i avis, sembla que tornen. No per res... perquè sembla que són bàsics per a la vida en societat i per ésser feliç com a persones humanes. La sensibilitat, l'ètica de la cura, la compassió... Qui ho recorda?! Aquests valors, diuen els experts*, són els que ens caracteritzen com a plenament humans. La supervivència humana està en risc si seguim pel camí que anem : la cura no és una opció, o aprenem a tenir cura de nosaltres mateixos, dels altres i del planeta o deixem d'existir.
Al FEAC ens hem fixat en tres valors: l'espera, l'estalvi i la renuncia. Tres valors en una línia d'opció que poden acabar en el Créixer en la Fe. La nostra proposta per a la reflexió educativa d'aquest trimestre.

* Bernardo Toro
C:Documents and SettingsaramisMis documentosTenir CuraConferencia Ética del Cuidado, Bernardo Toro.mht