És bo SABER-HO
Estem en deute ecològic amb el planeta

No és noticia, perquè no volem sentir a parlar de més deutes! Però el cert és que hi ha estudis que demostren que any rere any els humans consumim més menjar, energia, aire net, aigua potable... que el que el planeta pot regenerar. És a dir, cada any consumim el 135% del que el planeta produeix. Cada país és diferent, però el global surt molt deficitari. I els deutes, tard o d'hora, cal pagar-los.
Aquest "deute ecològic" és una dada de la qual normalment no som conscients. Però és una realitat present i una herència enverinada que deixem als nostres fills. Per això, en aquest Butlletí FEAC, més que donar-nos per vençuts o justificar-nos amb mil excuses, maldem per promoure un canvi i ens unim al pensament de Thomas A. Edison que deia que "els qui asseguren que és impossible, no haurien d'interrompre la tasca dels qui estem intentant-ho!"
Per a més informació a nivell divulgatiu, podeu consultar el Blog de Daniel Closa "Centpeus"