És bo SABER-HO
Educar els fills és cada dia més difícil

“EDUCAR ELS FILLS CADA DIA ÉS MÉS DIFÍCIL”. (Lluís Folch Camarasa, Jordi Folch Soler i Lluís Folch Soler). Ed. EUMO. Aquest llibre recull el pensament d'un pedagog, el Dr. Folch i Camarasa, amb una llarga experiència en els problemes que planteja el desenvolupament i creixement personal. Dos dels seus fills, continuadors de la tasca educativa del pare, han col·laborat en l'obra i hi han aportat l'experiència amarada d'humanitat que cal per afrontar l'angoixa dels altres i ajudar-los a resoldre-la.